joi, 17 martie 2011

Buna sunt Ami

Buna sunt Ami , o graviduta in 8 saptamani . Sper ca din acest moment sa traiti alaturi de mine aceasta etapa a vietii care duce la un miracol - nasterea unui copil.

Sa va spun mai multe despre mine . Am avut pana acum 2 sarcini pierdute, prima la 8 saptamani, sarcina oprita in evolutie si a doua la 5 saptamani prin avort spontan. Toate testele facute in decursul ultimului an , de la prima sarcina pierduta , nu au constatat nimic problematic .

Acum sunt gravida din nou si ieri am fost la un control si o ecografie . In acest moment "bebeul" are 8 saptamani , dezvoltat exact cum trebuie pentru aceasta varsta. Nici aceasta sarcina nu a fost lina de la inceput , astfel ca dupa ce am aflat ca sunt insarcinata la scurt timp au aparut sangerari si pete maronii . Am fugit rapid la cosultatie si totul era in regula , insa am primit si tratament de data aceasta - repaus la pat , fara efort ; Utrogestan de 200mg intravaginal 3 capsule pe zi; NoSpa; Aspenter 1 tableta pe zi; Magne B6 2 tablete pe zi;Medrol 8mg de doua ori pe zi. Pana la aceste 8 spatamani de sarcina am avut momente bune si rele , momente in care petele maronii se opreau dar si momente cu dureri de spate si crampe prin burta , precum si 2 sangerari . Totusi copilul a rezistat si acum are 19,5 mm . Acum la ultimul control s-a vazut si un mic hematom de 12mm undeva sub sacul placentar, hematom care se pare ca provoaca durerile de burta si sangerarile .

O sa va tin la curent cu evolutia sarcinii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu