joi, 31 martie 2011

Ami , gravida in 11 saptamani

Ieri am facut din nou o vizita la ginecolog si spre bucuria mea , totul este perfect . Absolut totul este asa cum trebuie , iar bonusul a fost ca sotul meu a vazut la 11 saptamani !!!! ceea ce pare a fi dovada ca vom avea un baietel. Doctorul a confirmat asta , dar ca cel mai sigur o sa fim la controlul care va avea loc peste 10 zile.

Sa ma spun acum cum m-am simtit in aceste 2 saptamani de sarcina. Pai acum doua saptamani am continuat cu sangerari si dureri de burta si spate , No Spa luat de 3 ori pe zi , stat numai in pat fara nici un efort . Saptamana trecut , spre mijloc am avut niste dureri mari de spate si de burta , spre seara , am luat si No Spa , dar nu prea si-a facut efectul , iar dimineata , din nou crampe puternice . Mi-a fost frica ca se va intampla ior ceva rau si pe la amiaza am simtit o scurgere . Am fucit repede la baie si am gasit pe hartie un vas de sange asa intr-o membrana , destul de marisor . Am eliminat hematomul . Ei bine din ziua urmatoare eliminarii hematomului nu am mai avut nimic, nu tu dureri , nu scurgeri , nimic , totul a mers perfect.

Am inceput sa ies la mici plimbari , mai am anumite greturi la anumite produse ( in special la carne ), dar totul este frumos acum . Peste inca vreo 2 saptamani cred ca o sa ma intorc si la servici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu